En af de afgørende faktorer for at få besøgende i sin butik er, at kunden føler sig tryg og sikker. En vigtig del i processen om at skabe et trygt varemærke er at have mange positive anmeldelser på nettet.
Ved hjælp af PriceRunners Verificerede anmeldelser har du ikke alene styr på, at det kun er kunder, der bedømmer din butik - du får også en løbende strøm af nye anmeldelser. Det betyder, at flere forbrugere kan føle sig trygge og sikre, når de handler hos dig.
Det er nemt at implementere Verificerede anmeldelser - det er bare at tilføje et link. PriceRunner håndterer derefter alt fra udsendelse, opsummering og publicering. Og du har selvfølgelig mulighed for at svare på alle anmeldelser.
Når en kunde har gennemført et køb i en butik, er det bagefter muligt at klikke på et link til PriceRunners Verificerede anmeldelser for at vurdere købet. Linket vises kun for kunder, der har købt noget. På den måde gives anmeldelserne kun af rigtige kunder.
Undersøgelsen er delt i to dele, hvor 1) butikken vurderes umiddelbart efter købet og 2) senere efter levering af produktet. I begge dele vurderer kunden butikken ud fra skalaen 1-5, hvor 5 er den højeste bedømmelse (Fremragende) og 1 den laveste bedømmelse (Dårlig).
Del 1: Evaluering af købsoplevelsen (starter på butikkens side med ordrebekræftelsen).
Del 2: Evaluering af leveringen (mailes ud til køberen efter ca. en uge).
Når scriptet for Verificerede anmeldelser er implementeret, vil du opleve en løbende strøm af anmeldelser.
Hvis du får en negativ anmeldelse eller ganske enkelt bare vil skrive et svar til kunden, så kan du let gøre det på din adminside.
Det er normalt værdifuldt at være aktiv og derigennem vise, at I tager jeres kunders synspunkter alvorligt.
De butikker, der aktiverer Verificerede anmeldelser, vil få større andel af klikkene på PriceRunner og dermed mere aktivitet.
OBS! Vi har værktøjer til at kontrollere anmeldelserne for at sikre, at de er lavet af rigtige kunder. Hvis vi opdager falske anmeldelser, mister butikken muligheden for at bruge Verificerede anmeldelser.
For at du som butik skal kunne se, hvordan PriceRunner bidrager til din forretning og for at holde styr på, hvilke klik der kommer fra os, er det almindeligt at bruge et sporingsparameter (også kaldet tracking) på produkternes direkte links. Parametrene består af en tilføjelse efter det oprindelige produktlink, hvor det fremgår, hvilken kilde det er, som har stået for klikket/besøget.
Eksempel på hvordan Googles sporingsparameter kan se ud: https://www.dinbutik.dk/shop/produkt1.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=pricerunner
Der er mange forskellige varianter af sporingsparametre. Det er også muligt at udvide og specificere sine parametre, så man kan se, hvilken af sine kategorier og/eller produkter et klik/besøg tilhører.
Eksempel: https://www.dinbutik.dk/shop/produkt13482.html?utm_source=pricerunner&utm_medium=cpc&utm_campaign=kjoler-13482
Google Analytics er et af de mest almindelige værktøjer til at analysere websitetrafik. I det kan du holde styr på, hvor mange ordre PriceRunners besøgende giver og på den måde vurdere trafikken. Du kan også se de produkter, der er storsælgere hos jer, eller finde frem til dem, der er mindre lønsomme.
PriceRunner tilføjer Googles sporingsparameter på butikkers produktlinks, når vi ser, at de bruger Google Analytics på deres site, forudsat at der ikke allerede er nogen sporingsparametre i prisfilen.
Har du brug for hjælp til at løse specifikke sporingsbehov? Eller har du generelle spørgsmål til sitet? Så er det bare at kontakte os.